مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:202024-01-02سياسي

جان فدا| خرده روایت های اشک از داغ لالهِ روز جمعه!


بخوانید از جمعه ای که آسمان رنگ باخت و قصه عراق و اربااربا بار دیگر رقم خورد؛ جمعه ای که ازدحام گریه صف و خرده روایت های اشک برای داغ لاله به راه شد؛ - خبرگزاری فارس – همدان، سولماز عنایتی: قصه جمعه و بامداد و تلخی دقایق یک طرف و زیباترین تصویر دست و انگشتر و قاب جهانی یک طرف؛ گویی تن جمعه آبستن بود به رشادت و شجاعت و نام سردار.

جمعه ای که آهنگ کوچه های خشتی فریاد شد و ناله، بامدادی که اشک در چشم های یک ایران لرزید و باد با شاخه درآویخت و چرخش عقربه ها تلخ شد، امان از وقتی که قضا ایستاد و قَدَر سپر انداخت و آرزوی دیرینه رنگ واقعیت گرفت.

جمعه ای که آسمان رنگ باخت و قصه عراق و اربااربا بار دیگر رقم خورد؛ جمعه ای که ازدحام گریه صف و خرده روایت های اشک برای داغ لاله به راه شد.

خرده روایت های اشک را از انتهایی ترین کوچه دلتنگی به وقت جمعه ماندگار ایران بخوانید و یاد و خاطره جمعه شهادت را تازه کنید.

پرده اول: عروسی با بوی سردار قرار اول صبحش، قرار آرایشگاه بود؛ از همان وعده هایی که کلی عشق پشت ساعتش نهفته است، با اشتیاقی زاید الوصف بنا بود قرار و مدارش ادا شود و عروس خانم به سوروسات عروسی اش برسد.

هنوز در شیش و بش رفتن و رویابافی بود که صدایی با لحن غمین شاید هم ضجه از اهل خانه عزمش را جزم کرد تا با سرعتی بیشتر از سرعت نور خود را به نوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| خرده روایت های اشک از داغ لالهِ روز جمعه!

جان فدا| خرده روایت های اشک از داغ لالهِ روز جمعه!